tisdag 25 september 2007

Cut off your hands


Nya zeeland bandet med ett namn som rent spontant får mej att tänka på... ja jag är inte så insatt men sägs det inte att i vissa länder hugger de av händerna på de som gjort brott och främst stöld/snatteri? men samtidigt drar de mitt intresse för jag har snart sett klart på säsong ett av serien dexter. sjukt bra serie!!! ja ja nog om de. Cut Off Your Hands tar mej tillbaka till kåren i pite när man dj:a och spela endel "klapp pop" som jag kalla det. i den kategorien kan man lägga in shout out loud, the legends, hot hot heat osv. Det är pop man blir glad av och popdansar,klappar och sjunger med och ler till alla runt om sig... den musiken funkar även bra att sittdansa till. dock är det oftast bäst om de man dansar/sitter med människor som gillar detta och kan sjunga med. jag ska lära mej detta och du med!! (kanske inte det bästa du har hört men inte det sämsta heller. men samtdigt bra musik som klär dina cheap monday jeans)

On blue
Oh girl

Inga kommentarer: