tisdag 22 juli 2008

Nuuro (ny ep)


Ja som vanligt jobbar jag på ett kollo under sommaren och har inget internet det är därför jag ej har uppdaterat på ett tag men men jag ska försöka få upp lite softa tips idag... minns ni att jag skrev om en kille från Venezuela för ett tag sen. om ni missa det så borde ni kolla upp denna snubbe. sjukt duktig. mixar och samlpar allt som går nästan... sjukt snygga grejer. jag tror jag sa in en gammal podcast att han tar över där patrick wolf lämna innan han gjorde sin senaste platta som jag blev förvånad över att den var så poppig (inget imot plattan den är bra men hmmm inte en platta jag ville patrick wolf skulle göra.. the magic potion pratar jag om) detta är två spår från en ep som Nurro faktist har lagt upp gratis på sin myspace.

make sure
cute

Nuroos myspace

Inga kommentarer: