lördag 20 januari 2007

Start 1#

Eftersom detta är en start av min blogg så tänkte jag göra en start serie som består av olika paket med en bunt med great låtar. Och som jag skrev tidigare har ni säkert hört de flesta av dessa låtar men om inte så ja lyssna o njut.

The klaxons - Gravitys Rainbow
(helt underbart drag)
Architecture In Helsinki- it´s 5 (AIH är kalas.. popdansa alot)
Domotic - I hate you forever! (så shön basig depp pop)
Tokyo police club - Nature of the experiment (faaaan va bra låt)
Patrick wolf - Accident & Emergency (patrick wolf senaste låt! riktigt bra)
Tam tapir - Neon (skit bra svensk pop!!!)
Dick Tiger - The fool (min kusins band... såå jävra bra)
Schneider TM - Reality check (Zoomer plattan är kalas)
Dntel - Umbrella (Jimmy Tamborello projekt)
Casiotone For The Painfully Alone - Young Shields (helst suveränt)
Salty pirates - Shark attack (popdansa en massa)
64revolt - Rebel Day (såå jävla hårt!!!)
Naked ape - Bland hajar och apor (ruskigt kaxig svensk synth)

nää det får räcka för denna gång... det är inte jag som har lagt upp nån av mp3:erna utan har bara länkat till låtarna så om de inte finns kvar så ansvarar jag inte för det. plus att jag är inte olaglig. ses på dans golvet!

Inga kommentarer: