söndag 21 januari 2007

Start 3#

här kommer några låtar till dock är inte allla låtar hela.. menjag tycker att ni ska köpa skivorna sen.

Dat politics - My Toshiba is alive (inte hela låten)
Atoi - kino (dansk myspop)
quit your dayjob - freaks are out! (såå great synthpoprock)
Johnny Boy - You Are the Generation That Bought More Shoes and You Get What You Deserve (kalas bra låt)

The postal service - Notting Better (bäst bäst bäst)
The Magnetic Fields - I Thought You Were My Boyfriennd (yes underbart)


ja det blir en kort lista men som ni märker är dessa låtar i startpaken låtar som dyker upp på de flesta blandbanden... med kanske vissa undantag... jag vet inte... jag kanske är för 9insnöad i min lilla bubbla... jag återkommer med mer låtar snart...ses... o kommentera gjärna... annars blir jag så lessen o ensam buhuuuu... he he ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Atoi är ett fantastiskt band som ligger i en dyster slagskugga o väntar på att få dela med sig av sin glädje...
Bra att du peppar dem....

Lycka o Glädje!!!!