måndag 16 april 2007

Domotic


Var ni på nya teatern (ja tror den heter så) i örebro när domotic och O.lamn spelade... och får inte glöma ljudbild och piloten! ruiskigt bra spelning o tror det bara kosta 50 pix... Jag råka snubbla över en låt jag ej har hört med de... tror den är rätt gammal men jag postar den här ändå... många av de låtar jag lägger in är rätt gamla (gamla låter som de vore stoneage men de är de inte... inte helt färska heller) domotic avskyr midi... så ni vet
Captain Forest's Word of Advice

besök deras hemsida och lyssna på stupid sounds forever sjukt kul

2 kommentarer:

Johan sa...

Åh, lite avundsjuk på att du sett Domotic live. Fin blogg du har, många bra tips.

Anonym sa...

Ah fan det hade varit något. På tal om Active Suspension så tycker jag att du ska kolla in Orval Carlos Sibelius självbetitlade skiva. Riktigt bra!