måndag 23 april 2007

mixtape 2! (två)


Vapnet lira på klubb smart i lördags... vapnet är bra, dock så för att vara ärlig så är "kalla mig" deras ända riktiga suverän låt (slå mej flå mej... jag är inte tok inlyssnad på de) sen tycker jag det är synd att det är konstigt ljud i lokalen.. vet inte om det är tekniskt eller akustik mässigt det får någon som är bättre på sånt avgöra... på över vånningen spelade två härliga killar sånna där låtar man har på blandskivor och lyssnar på förfesten... helt great.. spela aphex twin (inte come to daddy)... och aphex är ju alltid najs... på undervåningen insåg jag mer och mer att remixar förstör musiken... ja menar.. ja önska klaxons och de spela en remix som var sönder klippt att man fundera på om det var scooter som hade hälsat på! fan va dryg jag är... klagar klagar klagar... ja ja skitsamma.. jag tycker det iallafall är synd att förstöra musik sådär... ja blir lessen.

Mixtape två var det ja! en jävla uppspeedad sådan... ligger säkert på en 170-140 bpm... de är ju najs.. men se en emo bild på Emil! skriv ut rama in pussa på med läppstift... detta är en av få bilder du ser av mig.

låtlista:
Jeans Team - My ...loveparade
JMHHAZE Beatbox - Come On
Dat Politics - My Toshiba Is Alive
Bondage Fairies - He-Man
Geeza - I Know yo don´t like me (def jaguar edit)
Jospressen - Hacken Mixen Pulverizen

Ladda hem mixtape 2
(zshare)

Inga kommentarer: