torsdag 3 maj 2007

Kul som fan!

ha ha ha... sorry att detta är första inlägget jag inte skriver om någe bra musik... kan hända att jag gör det senare... jag vill bara skriva en skitkul sak jag upptäkte!! jo! Sajten poptimism länkar till min blogg och har skrivit en motevering varför de länkar till mej "Grammatiskt sett kan man tro att mannen bakom bloggen är en alkoholist, men den väldigt sköna musiken gör upp för det." he he sjukt kul! min förklaring är: svenska har jag aldrig vart bra på (läste aldrig extra språk som tyska eller franska på högstadiet utan svenska/engelska) och när jag hittar bra musik så blir jag så ivrig så jag måste dela med mej direkt! på engång! och då slinker det igenom en massa stavfel och sen som sagt min svenska är hel kass... ja och jag lova någon soft musik me! och passande nog skicka en kompis en myspace länk till ett kalmar band som heter swedish for beginners... kolla in deras myspace de spelar sån där "klappa o hångla igräset pop"...

Inga kommentarer: