tisdag 2 oktober 2007

KAP BAMBINO


Frankrike är fan heta på flummig noisig electroniskt kaos blipp plopp dansant musik. KAP BAMBINO fan jag via en tjej som lyssna på dat politics på myspace och man skulle nog kunna lägga de i samma fack. skillnaden är att detta är mer rockigt och inte lika tydlig sång som Dat politics. Min tjej tycker detta är skräp jag tycker detta är ett bra sätt att vakna på när man går till jobbet. FRanska duon ligger för övrigt på samma skivbolag som Candie hank och han ska ni kolla in. jag tror jag skrev om honom i något tidigare inlägg eller om det var min förra blogg. (låten "hey!" är jla inte en låt som speglar den nya skivan "ZERO LIFE, NIGHT VISION" så jätte bra)

hunger Texas
Hey!
Warriors
Kaos killer

ifall jag inte skriver något innan helgen så ses vi på klubb ninja då!!!

Inga kommentarer: