fredag 19 oktober 2007

Mixtape 6# "ge mej tinitus!!! musik är bättre dååå!!!"


Nu jävlar!!! nu kommer nya mixtapen "ge mej tinitus!!! musik är bättre dååå!!!". anledning till namnet är för att jag lyssnar så otroligt myckethögt när jag mixar o fixar! så tinitus ärt nära! men fan va härligt det är med hög volym!!!! nää nu ska jag berätta lite om nya mixen. jag startar med en remix på tigas hit "You Gonna Want Me". sjukt snyggt brusigt och noisig! Sen hitta jag en sjyst Justice remix på låten Skitzo Dancer. den åter fann på en nu-rave samling. sist har vi såklart en remix av chroemeos "Tenderoni" yes så var det!!!

låtlista:

1. Tiga - You Gonna Want Me (Van She Remix)
2. Jape - Floating (Alex Metric Mix)
3. Scenario Rock - Skitzo Dancer (Justice Remix)
4. Melomanics - Get You (Mr Miyagi Remix)
5. Dolby Anol - Vista Countdown
6. Para One - Turtle Trouble
7. Chromeo - Tenderoni (Proxy Distort Mix)

ladda hem!! download!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad lycklig jag blir när jag äntligen ser melomanics i en blogg!!! Choodles för att du lagt upp dem!