fredag 2 november 2007

Girl Talk


Att en låt med samlingar från queens "we vill rock you" skulle kunna vara så här cool och speedad visste jag fan inte... shit! detta är skit grymt. speedad hiphop skulle man kunna kalla det det? ja skitsamma egentligen! Greg Gillis killen som ligger bakom namnet girl talk har iallafall ägnat galet massa timmar och samlat o mixat ihop låten Let´s run this. jag såg att den var tydligen släppt 2003 så nu sitter säkert några musicgeeks och "amen grabben detta är gammalt!" ja men skitsamma jag bjuder på det... och denna gång så postar jag inte en bild på artisten utan ett foto på min nya skivspelare... åååh så fin! en Pro-ject debut III

Let´s run this

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där!

Har ett musiktips till dig (efter att ha läst din blogg ett bra tag) som du kanske kommer gilla; http://www.myspace.com/mynomdeguerrespace

Johan sa...

Har du lyssnat på "Night ripper" från 2006, med Girl Talk? Fin skiva faktiskt.