tisdag 11 mars 2008

Lupen Crook


Antaligen har ni inte saknat mej... men jag har saknat att blogga... en av anledningarna till att jag inte vart o bloggat är pga att jag just nu har ett nyårlöfte på att se en film om dagen i snitt hela året. det går hyffsat. hmmm sen lyssnar jag på en massa talböcker just nu stieg larsson. sen så... ja ni vet alla... grisen sluta nössa (en symbolik kanske bara få förstår he he)

ja iallafall... Lopen Crook stötte jag på på dotshop.se. där kan man hitta några goa smyglyssningar som man antingen köper (troligen inte pga ekonomin är bad bad) eller så hittar man de på internet som i detta fall har jag hittat två låtar på hans hemsida. det är enkel singer/songwrither grej men på dotshop fick man en känsla av att han hade mixat in endel glitch ljud.

Urban Fox Hunting
Exactly ? The Planet

Inga kommentarer: