lördag 3 mars 2007

klassiska blandband låtar!

Aaaaah jag sitter just nu o jobbar på en blandskiva... ja jag vet de jävla plast skivorna förstörde våran syn på musik nu när allt laddas hem o bränns och känslan av att ta tid och sitter o tajma sina 30 minuter på ett 60 band... alla ni conversbärande cheap monday kids med urtvättade band t-shirt (min är en brun refused tröja) känner nog igen detta underbara att sitta och jobba med sina låtar o ge över de till sina vänner som det vore endel av dej själv.

ja ja skitsamma jag låter som nån jävla pretto poppare som tror att man är i någon high fidelity värld... men som alla vet är ja ju dock inte de... ja ja va fan till låtarna. nu ska jag iallafall dela med mej några låtar som jag antar har hamnat tusen och åter tusen gånger på blandband/skivor

Mew - Am I wry? No
le tigre -Deceptacon
Pixies - Where is my mind

The knack - my Sharona
The Smiths - There is a Light that never Goes out
Elton John - your song (kanske bara jag som har me den)

ja jag fortsätter att uppdatera denna senare... kommentera gärna om du koimmer på någon låt som du tror att många har med på sina blandskivor... en riktig sån där klassisk pop låt lixom

Inga kommentarer: