söndag 25 mars 2007

Schneider TM



Jag hade med en länk till Schneider TM på mitt första inlägg jag gjorde på denna blogg och nu tänkte jag ge honom ett eget inlägg för det är han värd... indeed... alltid när jag lyssnar på Schneider TM tänker jag "detta är ett album postal service skulle kunna gjort om de hade dragit ut svängarna lite" men sen får man oxå berätta att jag är helt galen i postal service så jag förknippar nästan allt med de.
jag lägger in en bild me... det var la roligt.


schneider TM reality check
schneiderTM frog toise (via spex.de)
schneider tm - the light 3000 (the smiths cover)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey just figured i wanted to show you this festival in denmark, Schneider Tm plays.... and a whole bunch of other cool electronica and alternative rock. http://www.myspace.com/formanovafestival