måndag 18 juni 2007

Jeremy


Pop pop pop hela sommaren pop pop massa pop! Jeremy är popen du behöver! glad rolig busig och shöna popkörer... (fan de senaste inläggen låter som någon dålig b reklam snutt på radion... behöver inte nämna namn he he... ni som vet vad jag menar vet vad jag menar ni andra får tolka och kommer kanske tolka rätt men säkert fel)make love not more känns som en free design låt. mysig 60 tals pop. jag vill även meddela att troligen kommer bloggen att vara rätt så stilla under sommaren... skit surt men har sommar jobb på ett kollo ute i skogen så ingget internet men när jag kommer hem lovar jag att ägna de dagarna att dricka öl, dansa, bada och självklart posta ny (som gammal) musik här så ni kan lyssna på!

Make Love Not War
You_re Alright
You're Alright (RAC rmx)
Someday With You

Inga kommentarer: