söndag 17 juni 2007

mixtape 4# "jävla skit remixar"

Mixtape 4 är här med titeln "jävla skit remixar"... hmmm jag skrev i en tidigare inlägg att jag var sur på remixar men nu har jag visst gjort en mi9xtape med nästan bara enbart remixar... det går lixom inte ihop... jag kan lixom inte bestämma mej för vad jag gillar... remixar eller ej? electro eller pop? pung eller mus? snusk eller kärlek? ja fan alla dessa val! kan man inte bara leva utan att behöva tänka? ja ja... jag bestämde den gången jag skapa denna blogg att den inte skulle bli personlig. men nu har jag beslutångest så jag dör snart... så jag frågar er läsare (som visseligen består mest av utlänska läsare på någe sjukt sätt + resten kommenterar aldrig)

jo! valet är! ska jag köpa en snygg stereo på hifiklubben eller en numark sånna där "allt i ett dj kitt... mixer, fader, dubbel cd, svett och hemma disco"? jag tror jag kommer tycka det är kul i 2 dar typ men vill ändå inte släppa tanken om att mixa på min balkong. hmmmm skivspelare ska jag snart beställa en pro-ject debut 3 gul!

Ladda hem mixtapen!!!

mixtape låtlista:

  1. klaxons - Golden skans (switch remix)
  2. Daft punk - Around the world (sesto sento remix)
  3. Hadouken! - That boy that girl
  4. Justice - Waters of nazareth
  5. Matt & kim - Yea Yeah (ocelot remix final)
  6. Yelle - ACDG (Tepr rmx)
  7. OhGr - Pore
  8. Datarock - Fa Fa Fa (shakes remix)

Inga kommentarer: