tisdag 13 februari 2007

Emil Jensen o SMK?

Emil Jensen skriver otroligt bra texter men att han skulle sammarbeta med Slagsmålsklubben är verkligen oväntat. SMK har gjort en remix på emil jensens låt "maj förra året" från skivan "orka då"... den förstör det mysiga som emil jensen har men skapar ändå någon... ja party känsla... fan trodde aldrig jag skulle använda ord som party,fest och plocka äpplen i sammband med Emil Jensen men nu gör ja fan det... he he... dock hittar jag ingenstans att ladda hem den.. så ni får helt enkelt gå på på myspace

Slagsmålsklubbens myspace

fast nu känns det skit dumt att inte skicka med några låtar så jag skickar med kanske lite oväntat frejs(smk medlem) hip hopp projekt offerprästers orkester

lågliv (med laspalmas och becci cuvert)
tänk om vi får dö (med Blta gosskör)

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Ja, det är precis så jag också tyckte! Jag älskar både Emil och Slagsmålsklubben, men deras "Maj förra året" kändes inte alls lika bra .