tisdag 6 februari 2007

The postal service

Ja jag vet de släppte sitt album "give up" (som jag har för övrigt på LP de du) 2003 och den har sålt typ 400 tusen ex... och är helt underbar... men för er stackare som inte har hört de så har jag deras två hits här:

The Postal Service - Such Great Heights
The Postal Service - The District Sleeps Alone Tonight

för övrigt kommer Ben Gibbard och Jimmy Tamborello aom är The postal service, att släppa en ny skiva iår. jag (Emil) och Johan (som kommer att börja blogga här efter han blir klar med en galen skoluppgift) har diskuterat i fylan om att den skivan kan bli det bästa som har hänt men samtidigt kan den förstöra hela sitt liv både negativ och positivt... om jag ska vara ärlig så vill jag inte att de släpper någe nytt... jag är rätt för att jag blir så besviken.

Inga kommentarer: